2011. július 27., szerda

nihil

Mai nappal, hosszas gondolkodás után, elkészítettem blogom és első blog bejegyzésem.

Ennek egyik és egyben legnyomósabb oka az igencsak rossz kapcsolatápolási tulajdonságom, hogy hajlamos vagyok hosszú időre eltűnni, anélkül, hogy bármilyen életjelet is adnék. Sokszor sok embertől kaptam már meg ezt a leszúrást, családtól, igen fontosnak tartott vagy rokonnak tekintett emberektől, barátoktól egyaránt.

S bár korunk új vívmányai közül igen sok szálon próbálok bennmaradni a szociális körforgásban, mégis úgy kezdem érezni, talán egy blog lehet az, ahol leírhatom merre jártam, mit láttam, mit gondoltam, mi történik velem. Innentől, hogy ezt ki követi, ki nem, azt mindenki döntse el maga. Itt jelezném, hogy ez a vonal a nyers naplószerűségtől el fog térni, mert még most is úgy érzem néha egy egy fotó többet mond sok sok oldalnyi szövegnél, hordozhat olyan gondolatokat, érzéseket, melyeket körülményes lenne leírni. Persze előfordul az is, hogy a készített kép egyszerűen csak passzol az "feelinghez". Igyekszem tehát a kettőt összegyúrni és amolyan „képes naplót” vezetni, melyet először komoly formában Biczó Zsolt barátomnál láttam.

A frissítési gyakoriságot, egyáltalán nem tervezem napi szintűre, de a heti - két heti időtartamot igyekszem tartani. Az első 3-4 bejegyzés viszont az újdonság erejével biztosan gyorsabban megszületik majd.

Mindenkinek kellemes napot!

3 megjegyzés: